piątek, 10 kwietnia 2015

Dobry start!

Doskonały biznesplan. Dotacja z Unii Europejskiej. Dotacja z urzędu pracy. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Wystarczy zacząć funkcjonować i już można zarabiać duże pieniądze. Wydawałoby się, że tak wygląda zakładanie firmy. Jednak sam start nie oznacza, że biznes wypali. Właściwie to dobry start będzie kluczowy dla całego przedsięwzięcia – być albo nie być. Jak więc dobrze wystartować i wzbić swoje przedsiębiorstwo na wyżyny rynku? Trzeba pracować nad marką firmy, rozwijać ją i sprawić, żeby stała się rozpoznawalna. Istnieje wiele sposobów, żeby tak się stało, ale nie możemy stosować wszystkich. Musimy wybrać co będzie dla nas najbardziej opłacalne i efektywne.

Warto skupić się na reklamie. Z pomocą przyjdzie nam agencjareklamowa (doskonały przykład na funktional.pl). Kraków to miasto, gdzie istnieje duża konkurencja, więc reklama swojego biznesu musi być jak najlepsza. Dobrze jest użyć niekonwencjonalnej formy reklamy, którą zajmują się agencje BTL(Below the line). Do nietypowej formy reklamy należą m.in. sampling, sponsoring.
Kolejnym niezwykle ważnym elementem dobrego startu jest stworzenie dobrej strony internetowej, która będzie responsywna i pozwoli nam dotrzeć do użytkowników różnych urządzeń. Mobilne strony (więcej narwdtest.pl) warto zlecić profesjonalistą do zaprojektowania. Dobrze zrobiona strona powinna być czytelna i jak już wspominałem responsywna. Po zaprojektowaniu strony powinniśmy zlecić agencji reklamowej wypozycjonowanie jej. Bez tego nawet bardzo ładna strona na nic się zda, bo jeśli nie będziemy pojawiać się na pierwszej stronie wyszukiwarki to nikt na naszą stronę nie wejdzie.

Po takim starcie, pozostaje nam tylko czekać i uważnie obserwować rozwój firmy. W miarę jak nasz biznes będzie rozkwitał, można będzie pomyśleć o dodatkowej reklamie na szerszą skalę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz