Jak wygląda
praca w agencji reklamowej? Przeciętny klient nie ma świadomości jak tworzy się
kampanie i materiały reklamowe. Agencje te zajmują się bardzo wieloma usługami,
które obejmują wiele dziedzin – począwszy od grafiki, copywritingu, tworzenia
stron po dystrybucję reklam (nie tylko w przestrzeni publicznej ale również w
sieci i mediach). Agencje reklamowe i firmy marketingowe ciągle zmieniają i
poszerzają profile swojej działalności o nowe usługi. W dzisiejszym świecie,
który zmienia się dynamicznie niemal na każdym polu, trudno jest być o krok
przed tymi zmianami. A to właśnie muszą robić agencje tego typu.
Choć może
wydawać się, że reklama jest już tak obszerną dziedziną, obejmującą niezmiernie
dużo form i kanałów, ciągle pojawiają się nowe sposoby na zareklamowanie
produktu. Do ogólnie pojmowanej przez laików „reklamy” wkraczają przede
wszystkim poszczególne działy marketingu. A jednym z nich jest marketing
lojalnościowy, którego zadaniem jest odpowiednie budowanierelacji z klientami [biznes.lumo.pl] – zarówno tymi nowymi jak i stałymi.
Agencje
reklamowe i specjaliści od marketingu wykonują również strategie programów
lojalnościowych, które są coraz częściej
wybieraną usługą. Należy pamiętać o tym, że obsługa programów lojalnościowych [biznes.lumo.pl] nie jest wcale oczywista.
Kampanie lojalnościowe najczęściej możemy spotkać na stacjach benzynowych oraz
w sieciowych sklepach spożywczych – tu jednak zajmuje się ich prowadzeniem
sztab profesjonalistów, którzy dokładnie
badają rynek oraz target pod kątem atrakcyjności kampanii dla potencjalnych
klientów.
Jak się okazuje
poszczególne firmy rywalizują między sobą również pod względem atrakcyjności
prowadzonych przez siebie kampanii lojalnościowych. Im atrakcyjniejsze nagrody
tym więcej osób weźmie w nich udział. A czy tak naprawdę warto? Klient często
nie kalkuluje zysków i strat jakie poniesie, jednak jeśli i tak kupuje dane
produkty, będzie brał udział w danej kampanii!
Więcej w temacie: Szał zakupów
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz